Interaktivna kontakt forma


Use our interactive contact form to find the answer to your question or to come in contact with us!

 

Registrirao sam povrat, ali sam zaboravio ispisati povratnu otpremnicu. Što sad trebam učiniti?

Vratite se na vezu https://www.motleydenim.hr/return/ na kojoj ste registrirali povrat. Unesite broj svoje narudžbe i e-mail adresu te kliknite na "Sljedeći korak". Tad će Vam se na zaslonu prikazati poruku da je povrat već registriran za ovu narudžbu. U ovoj se poruci nalazi i poveznica na koju možete ispisati naljepnicu za povratnu otpremu.

Jeste li primili povrat moje robe/Gdje je povrat?

Iz našeg središnjeg skladišta u Estoniji narudžbe šaljemo diljem Europe i svi se povrati šalju natrag u to isto središnje skladište prije nego što se dalje obrade. Prijevoz povrata sporiji je od isporuke narudžbi jer se u većini zemalja povrati prikupljaju lokalno i jednom tjedno šalju se u naše središnje skladište. U uvjetima povrata www.motleydenim.hr/uvjeti-povrata-i-zamjene/ možete vidjeti očekivano vrijeme za Vašu državu. Sami možete pratiti povrat pomoću kôda za praćenje koji ste primili od prijevoznika s kojim surađujemo za prijevoz povrata. Ako kôd za praćenje pokazuje da nam Vaš povrat još nije isporučen, to znači da je i dalje u procesu transporta. Ako kôd za praćenje pokazuje da nam je Vaš povrat dostavljen, prije nego što nas kontaktirate molimo Vas da nam date nekoliko dana kako bismo ga obradili. U nekim slučajevima kôd za praćenje označava da je Vaš povrat isporučen kad stigne do lokalnog terminala za prikupljanje, ali u stvarnosti se još uvijek transportira natrag u naše središnje skladište.

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje? Kliknite ovdje i kontaktirajte korisničku podršku!

Kako izvršiti povrat/Na koju adresu trebam poslati povrat?

Za sve informacije o povratu pogledajte naše uvjete povrata www.motleydenim.hr/uvjeti-povrata-i-zamjene/. Registrirajte svoj povrat ovdje www.motleydenim.hr/return/ gdje ćete također moći ispisati povratnu otpremnu naljepnicu. Važno! Ne šaljite svoj povrat na bilo koju adresu koja se nalazi na našoj web stranici ili na internetu. Povrati koji su poslani na bilo koji drugi način osim da su označeni s naljepnicama za povratnu otpremu otisnutima putem naše web stranice prema navedenim uputama neće stići do nas i nećemo Vam moći pomoći s povratom niti ćemo Vam moći vratiti novac.

Kako mogu izvršiti zamjenu za manju/veću veličinu ili drugi odjevni predmet?

Molimo pogledajte naše uvjete povrata www.motleydenim.hr/uvjeti-povrata-i-zamjene/ i povratnicu priloženu Vašoj isporuci gdje su dostupne sve informacije koje su Vam potrebne za povrat i zamjenu.

 

Zašto ne mogu prijaviti povrat?

Da biste mogli pristupiti registrirati povrat, morate unijeti broj narudžbe i adresu e-pošte napisanu točno onako kako je bila navedena u trenutku narudžbe. Najčešći razlog zbog kojeg netko ne može registrirati povrat je krivo napisana adresa e-pošte prilikom slanja narudžbe. Drugi najčešći razlog je taj da broj naloga nije ispravno unesen. Broj narudžbe sastoji se od dva slova (kôd vaše zemlje) te niza znamenki bez razmaka ili drugih znakova koji razdvajaju slova i brojeve. Pokušajte ponovno i provjerite jeste li ispravno unijeli broj narudžbe i adresu e-pošte te nas kontaktirajte ako trebate bilo kakvu dodatnu pomoć.

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje? Kliknite ovdje i kontaktirajte korisničku podršku!

Kako mogu poslati povrat ako nemam pisač i ne mogu ispisati naljepnicu za povratnu otpremnicu?

Povrate nam možete poslati samo ako sami ispišete naljepnicu za povratnu otpremnicu kao što je navedeno u našem obrascu za registraciju povrata. Povratnu otpremnicu Vam ne možemo poslati poštom. Važno! Ne šaljite svoj povrat na bilo koju adresu koja se nalazi na našoj web stranici ili na internetu. Povrati koji su poslani na bilo koji drugi način osim da su označeni s naljepnicama za povratnu otpremu otisnutima putem naše web stranice prema navedenim uputama neće stići do nas i nećemo Vam moći pomoći s povratom niti ćemo Vam moći vratiti novac.

U naše narudžbe koje Vam šaljemo nisu uključene naljepnice za povratnu otpremnicu jer ih nije logično printati za svaku narudžbu, kad će se koristiti u samo nekoliko slučajeva, a velika većina će se baciti. Vjerujemo da je ekološki prihvatljivije rješenje da se naljepnice za povratnu otpremnicu ispisuju samo za one narudžbe kada će se zaista vratiti određena roba.

Primio sam e-mail s potvrdom da je moj povrat obrađen, ali gdje je povrat mog novca?

Različiti načini plaćanja zahtijevanju različito vrijeme obrade povrata novca. Većina načina plaćanja koje nudimo obrađuju povrat sredstava dva puta tjedno. Treba uključiti i vrijeme transakcije između banaka, stoga je normalno za očekivati da ćete povrat Vaših sredstava dobiti na Vaš bankovni račun u roku od 3-5 radnih dana nakon što se zaprimili ovaj e-mail u kojem vas obavještavamo da smo obradili vaš povrat.

Važno! Povrat novca na karticu VISA ili MASTERCARD ponekad može biti prikazan kao odbitak izvorne uplate na datum plaćanja, a ne kao polog kasnijeg datuma kada je povrat obrađen.

Ako niste primili e-mail s potvrdom da smo obradili Vaš povrat, pogledajte dio koji govori o pitanjima o povratu sredstava.

Prije nego što nas kontaktirate u vezi povrata sredstava, provjerite tražite li povrat na isti bankovni račun koji ste naveli kada ste radili uplatu.

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje? Kliknite ovdje i kontaktirajte korisničku podršku!

I have purchased with Klarna Faktura and want to return a product. What do I do with the invoice?

Once we have received, processed and approved your return, we will credit the returned products on the invoice. If you return your entire order, the entire invoice will be credited and any return shipping will be charged on the same invoice. After that, you will receive an updated invoice emailed to you directly from Klarna. If you paid the invoice to Klarna before we registered your return, you must contact Klarna to get a refund from Klarna.

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje? Kliknite ovdje i kontaktirajte korisničku podršku!

Zašto su mi naplaćeni troškovi povratne dostave?

Za troškove povratne dostave pogledajte naše uvjete povrata.

Nisam primio obavijest da je moja narudžba dostupna za preuzimanje i sada vam je vraćena. Možete li je ponovno poslati?

Sve narudžbe koje nam se vraćaju, bez obzira na razlog, tretirat će se kao povrati i to prema našim uvjetima povrata www.motleydenim.hr/uvjeti-povrata-i-zamjene/. Nismo u mogućnosti ponovno poslati točno isti paket koji nam se vratio. Dobit ćete povrat novca i naplatit ćemo povratnu dostavu prema našim uvjetima povrata. Ako želite proizvode koje ste naručili, napravite novu narudžbu. Na vašu novu narudžbu primjenjuju se trenutne cijene proizvoda prema našim uvjetima kupnje www.motleydenim.hr/uvjeti-kupnje-i-dostave/. E-mailom vam šaljemo kôd za praćenje svih narudžbi koje izađu iz našeg skladišta. Uz ovaj kôd za praćenje možete vidjeti kada će vaša narudžba biti dostupna za preuzimanje u slučaju da ne dobijete obavijest o dolasku.

Nisam mogao preuzeti svoju narudžbu i sada vam je vraćena. Možete li je ponovno poslati?

Sve narudžbe koje nam se vraćaju, bez obzira na razlog, tretirat će se kao povrati i to prema našim uvjetima povrata www.motleydenim.hr/uvjeti-povrata-i-zamjene/. Nismo u mogućnosti ponovno poslati točno isti paket koji nam se vratio. Dobit ćete povrat novca i naplatit ćemo povratnu dostavu prema našim uvjetima povrata. Ako želite proizvode koje ste naručili, napravite novu narudžbu. Na vašu novu narudžbu primjenjuju se trenutne cijene proizvoda prema našim uvjetima kupnje www.motleydenim.hr/uvjeti-kupnje-i-dostave/. E-mailom vam šaljemo kôd za praćenje svih narudžbi koje izađu iz našeg skladišta. Uz ovaj kôd za praćenje možete vidjeti kada će vaša narudžba biti dostupna za preuzimanje u slučaju da ne dobijete obavijest o dolasku.

Gdje je moja narudžba?

Provjerite je li isteklo vrijeme isporuke navedeno u našim uvjetima isporuke. Imajte na umu da se broj dana u roku isporuke odnosi na radne dane, tako da subota, nedjelja i državni praznici nisu uključeni u rok isporuke, te da se dostava može izvršiti kasno navečer tijekom zadnjeg dana isporuke, kao i to da se dan kad ste primili e-mail s potvrdom isporuke ne ubraja u rok isporuke. Vrijeme isporuke računa se od trenutka kada smo Vam poslali narudžbu, odnosno kada primite e-mail da smo poslali Vašu narudžbu, a ne od trenutka kada ste naručili robu.

U e-mailu koji sadrži potvrdu o poslanoj narudžbi koju ste primili od nas nalazi se kôd za praćenje pomoću kojeg možete pratiti Vašu narudžbu. Pomoću ovog kôda provjerite je li paket na putu prema vama ili je već stigao na mjesto isporuke, a možete provjeriti i obavijest o tome da Vaša narudžbe iz nekog razloga nije stigla na mjesto isporuke.

Ako prema našim uvjetima i odredbama vrijeme isporuke nije u potpunosti isteklo, molimo Vas da prvo pričekate dok ne istekne, a zatim prije nego što nas kontaktirate provjerite lokaciju narudžbe pomoću koda za praćenje koji ste primili putem e-pošte. Ako kôd za praćenje pokazuje da je Vaša narudžba dostupna za preuzimanje, možete je preuzeti. Ako nalog pokazuje da je Vaša narudžba na putu i da će isporuka kasniti u odnosu na obećani rok isporuke, jako nam je žao što je došlo do zastoja u procesu dostave. Međutim, ne možemo ništa učiniti da ubrzamo isporuku narudžbe pa Vas samo možemo zamoliti da pričekate još nekoliko dana.

Ako je isteklo vrijeme isporuke i ne možete pratiti narudžbu ili ako je narudžba "na putu" neopravdano dugo, slobodno nas kontaktirajte. Samo se u takvim situacijama dogodilo nešto neobično i potrebno je kontaktirati dostavljača.

Od kojeg se dana računa rok isporuke?

Dan kada smo spakirali i poslali Vašu narudžbu (dan kada primite e-mail da smo upravo to učinili) je nulti dan u računanju vremena isporuke prema međunarodnom standardu, a prvi radni dan koji slijedi nakon tog dana je prvi dan isporuke. Narudžbe napravljene popodne, navečer i vikendom sljedeći radni dan se otpremaju = dan 0 u izračunu vremena isporuke.

Primjer:

Narudžbu izvrši kupac u ponedjeljak u 16.00 (nakon našeg krajnjeg vremena za otpremu isti dan) = dan -1

Narudžba se pakira i šalje se u utorak = dan 0

Prvi mogući dan isporuke je srijeda = dan 1

Prema ovom izračunu moguće je odrediti dan isporuke na temelju vremena isporuke sukladno našim uvjetima isporuke.

Upravo sam napravio narudžbu koju nisam htio, možete li je otkazati?

Ne, nažalost ne možemo otkazati ili izvršiti promjene u narudžbi nakon što je izvršena i plaćena. Sve narudžbe direktno se šalju na pakiranje u naše skladište bez daljnjih odlaganja. Ako želite odustati od svoje kupnje, pogledajte naše uvjete povrata kako nam možete poslati Vaše artikle nazad.

Upravo sam naručio, ali želim promijeniti veličinu/proizvod. Možete li to učiniti prije nego što moja narudžba bude poslana?

Ne, nažalost ne možemo otkazati ili izvršiti promjene u narudžbi nakon što je izvršena i plaćena. Sve narudžbe direktno se šalju na pakiranje u naše skladište bez daljnjih odlaganja. Ako želite odustati od svoje kupnje, pogledajte naše uvjete povrata kako nam možete poslati Vaše artikle nazad.

Upravo sam naručio, ali želim promijeniti adresu za dostavu, možete li to učiniti?

Ne, ne možemo promijeniti adresu za dostavu Vaše narudžbe iz dva razloga. 1. Zbog opasnosti od zlouporabe moramo se pridržavati uvjeta naših partnera koji pružaju usluge plaćanja i dostaviti narudžbu na navedenu adresu. 2. Sve narudžbe se odmah šalju u naše skladište na daljnju obradu. Dakle, na blagajni upišite adresu na koju želite da Vam se narudžba dostavi.

Napravio sam dvije narudžbe, možete li ih spojiti u istu pošiljku i vratiti mi jednu naknadu koju sam platio za dostavu?

Ne, nažalost ne možemo spojiti dvije različite narudžbe koje su izvršene i plaćene. Sve se narudžbe obrađuju pojedinačno tako da prolaze kroz našu blagajnu i bez odlaganja šalju se u skladište na daljnju obradu.

Upravo sam naručio, ali nisam primio potvrdu putem e-maila. Jeste li primili moju narudžbu?

Najvjerojatnije smo primili Vašu narudžbu i ona će biti poslana. Najčešći razlog zašto klijenti ne vide potvrdu putem e-maila je taj što provjeravaju inbox pogrešne adrese e-pošte. Znamo to jer vidimo da se adresa e-pošte navedena na narudžbi razlikuje od adrese e-pošte koju kupac koristi kad nas kontaktira. Drugi najčešći razlog zbog kojeg kupci ne vide potvrdu putem e-maila je taj što je e-mail možda otišao u mapu neželjene pošte ili je kategoriziran kao "promocija", te e-mail koji smo Vam poslali nije završio u mapi pristigle pošte. Treći razlog je taj što je kupac pogriješio i unio netočnu e-mail adresu. Provjerite sve ranije navedeno i kontaktirajte nas kada provjerite sve pretince e-pošte, spam mape i druge promotivne mape koje imate.

 

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje? Kliknite ovdje i kontaktirajte korisničku podršku!

Oglašavate BESPLATNU DOSTAVU na vašoj web stranici, zašto sam morao platiti dostavu za svoju narudžbu?

Točno je da BESPLATNA DOSTAVA navedena na vrhu i na dnu našeg webshopa. Međutim, tamo nema dovoljno prostora za navođenje svih uvjeta koji se tiču BESPLATNE DOSTAVE. Zato smo pored toga stavili znak zvjezdice (*) koja se odnosi na naše uvjete isporuke gdje su navedeni svi uvjeti za BESPLATNU DOSTAVU.

Dobio sam pogrešnu veličinu ili pogrešan proizvod, što da radim?

Jako nam je žao zbog ove pogreške, kontaktirajte nas putem niže navedenog obrasca i mi ćemo Vam pomoći u što kraćem roku.

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje? Kliknite ovdje i kontaktirajte korisničku podršku!

Želim podnijeti pritužbu na proizvod, kako to učiniti?

Molimo Vas da pogledajte naše uvjete reklamacije. Nakon što ste pročitali uvjete reklamacije, kontaktirajte nas putem obrasca koji se otvara nakon što kliknete na poveznicu.

Napravite nekoliko jasnih fotografija odjevnog predmeta i dijela odjevnog predmeta koji je neispravan. Podijelite slike s nama putem alata za dijeljenja datoteka kao što je https://wetransfer.com/ (korisnici e-pošte obično ne mogu uspješno uploadati velike datoteke i slike visoke razlučivosti i iz tog razloga je bolje da koristite uslugu dijeljenja datoteka, odakle mi lako možemo preuzeti slike).

Obavijestite nas o broju narudžbe gdje je kupljena neispravna odjeća i javite nam koji su artikli neispravni. Ne možemo uvijek samo na temelju fotografija utvrditi koji je odjevni predmet iz narudžbe neispravan.

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje? Kliknite ovdje i kontaktirajte korisničku podršku!

Koliki je rok isporuke?

Rok isporuke možete pronaći u dijelu „Uvjeti isporuke“. Motley Denim ne može utjecati na rok. Sve se isporuke pakiraju i otpremaju kako je opisano u uvjetima dostave.

Ako sada naručim, možete li narudžbu poslati tako da je sutra kod mene?

Rok isporuke možete pronaći u dijelu „Uvjeti isporuke“. Motley Denim ne može utjecati na rok. Sve se isporuke pakiraju i otpremaju kako je opisano u uvjetima dostave.

Imate li fizičku trgovinu koju mogu posjetiti te mogu li doći u vaše skladište da isprobam i kupim odjeću?

Ne, nemamo fizičke trgovine niti primamo kupce u naše skladište. Zaprimamo samo narudžbe putem ovog webshopa.

Mogu li poslati narudžbu za tvrtku putem e-pošte?

Ne, ne prihvaćamo narudžbe putem e-pošte koje je izradilo bilo koje korporativno poduzeće, općina ili organizacija. Primamo samo narudžbe putem ovog webshopa i kupac je dužan sam izvršiti narudžbu.

Nudite li plaćanje pouzećem, plaćanje unaprijed putem bankovnog računa ili postoji li neki drugi način plaćanja koji nisu dostupan na Vašoj blagajni kod dovršavanja narudžbe?

Ne, nudimo samo načine plaćanja koji su dostupni na blagajni. Nijednom kupcu ne možemo ponuditi ni jedan drugi način plaćanja osim onih dostupnih na našoj blagajni.

Pokušavam obaviti kupnju platnom karticom, ali ne radi. Postoji li greška u vašem sustavu?

Nažalost, kartično plaćanje na internetu prilično je komplicirano. Postoji mnogo automatiziranih sigurnosnih provjera koje se provode tijekom plaćanja karticom, a koje Vi kao kupac ne vidite. To se događa između trenutka kada ste pritisnuli gumb za kupovinu i prije nego što ste došli na web stranicu na kojoj je izražena zahvala za kupnju neke online trgovine.

Najčešći razlozi zbog kojih Vam banka ne dopušta plaćanje karticom su:

- Nemate dovoljno sredstava na svom računu za kupnju ili ćete premašiti svoj kreditni limit.

- Vaša kartica ne može se koristiti za plaćanja online.

- Imate određen dnevni limit za kupovinu i isplate, koji biste premašili finalizirate li kupnju koju pokušavate obaviti.

- Vaša kartica nije upisana u MasterCard Secure Code niti je verificirana od VISA-e. Kartice kojima se kupuje kod nas moraju biti provjerene na ovaj način.

- U kratkom vremenskom razdoblju izvršili ste puno kartičnih plaćanja putem interneta pa banka to smatra neprirodnim ponašanjem i postoji rizik da je kartica otuđena.

- Vaš geografski položaj ne odgovara položaju kartice, na primjer, banka je prepoznala da se možda nalazite u zemlji u kojoj nije izdana kartica.

Najneobičniji razlog zbog kojeg se ne može dovršiti kupnja u našoj trgovini je taj da je neka greška kod nas ili kod pružatelja usluga za plaćanje s kojim surađujemo. Naši se sustavi redovno nadziru kako bi se otkrile ovakve greške i svakodnevno se testiraju na najbolje moguće načine, prije svega kad naši kupci uspješno obave svoje kupnje.

Savjetujemo Vam da pokušate s drugim načinom plaćanja, ako je dostupan u vašoj zemlji ili da pokušate ponovno nešto kasnije ili sljedeći dan. Kupnja će najvjerojatnije biti uspješna, pod uvjetom da nema nijednog od ranije navedenih problema.

Mogu li dobiti popust, kod za popust ili kupiti proizvod po nižoj cijeni ako vam pošaljem e-mail?

Ne, cijene naših proizvoda vidljive su u webshopu i sve ponude i akcije koje trenutno imamo su javne u webshopu. Ne nudimo popust na druge proizvode osim za one koji su trenutno na promociji i ne nudimo popust za "velike narudžbe" ni za koje druge proizvode osim za one čija je cijena po komadu već snižena u slučaju da naručite više komada.

Imam majicu kratkih rukava/duksericu/košulju/traperice određene veličine koje sam kupio negdje. Koju veličinu da naručim od vas?

Odjevni predmet i njegove veličine su mjere navedene u vodiču za određivanje veličina.

Postoji samo jedan način da kupite pravu veličinu, a to je da pogledate vodič za veličinu proizvoda/tablicu s mjerama te da slijedite upute o tome kako izmjeriti odjevne predmete koje imate kod kuće i usporediti te mjere s mjerama u našoj tablici veličina. Motley Denim služba za korisnike teško može odrediti putem e-maila koju veličinu trebate kupiti.

U vašoj trgovini pronašao sam proizvod za koji je navedena drugačija tablica veličina od one na koju sam navikao. Obično kupujem veličinu X od ove robne marke. Koju da veličinu kupim kod vas?

Odjevni predmet i njegove veličine su mjere navedene u vodiču za određivanje veličina.

Postoji samo jedan način da kupite pravu veličinu, a to je da pogledate vodič za veličinu proizvoda/tablicu s mjerama te da slijedite upute o tome kako izmjeriti odjevne predmete koje imate kod kuće i usporediti te mjere s mjerama u našoj tablici veličina. Motley Denim služba za korisnike teško može odrediti putem e-maila koju veličinu trebate kupiti.

Izmjerio sam struk/prsa/tijelo/visinu/težinu, trebam li kod vas kupiti veličinu X ili Y?

Odjevni predmet i njegove veličine su mjere navedene u vodiču za određivanje veličina.

Postoji samo jedan način da kupite pravu veličinu, a to je da pogledate vodič za veličinu proizvoda/tablicu s mjerama te da slijedite upute o tome kako izmjeriti odjevne predmete koje imate kod kuće i usporediti te mjere s mjerama u našoj tablici veličina. Motley Denim služba za korisnike teško može odrediti putem e-maila koju veličinu trebate kupiti.

Pitam se je li ovaj odjevni predmet "velik" ili "mali"?

Odjevni predmet i njegove veličine su mjere navedene u vodiču za određivanje veličina.

Postoji samo jedan način da kupite pravu veličinu, a to je da pogledate vodič za veličinu proizvoda/tablicu s mjerama te da slijedite upute o tome kako izmjeriti odjevne predmete koje imate kod kuće i usporediti te mjere s mjerama u našoj tablici veličina. Motley Denim služba za korisnike teško može odrediti putem e-maila koju veličinu trebate kupiti.

Veličina koja mi odgovara je rasprodana. Kada će moja veličina ponovno biti na zalihama?

Proizvodi s oznakom "Cjelogodišnje" (ovo je navedeno u informacijama o proizvodu) redovito se obnavljaju u većini veličina. Nemamo nikakvih informacija kada će određena veličina ponovno biti na zalihama i ne možemo rezervirati veličinu koje trenutno nemamo na zalihama. Za proizvode s oznakom "Cjelogodišnje" možete se putem e-maila prijaviti da želite da vam pošaljemo obavijest kada veličina ponovno bude dostupna. Veličine proizvoda s oznakom "Sezonski artikl" se ne obnavljaju.

Zanima me odjevni predmet X, točnije specifikacije poput "velika bedra", "dugi rukavi", "unutarnji džepovi", "kopčanje gumba".

Nudimo pet različitih izvora informacija za odjevne predmete koje prodajemo:

1. Slike proizvoda na kojima možete vidjeti kako izgleda odjevni predmet.

2. Specifikacija proizvoda u kojima brzo možete pronaći informacije kao što su brend, materijal i boja.

3. Opis proizvoda gdje možete pronaći dulji tekst s opisom odjevnog predmeta. Nije dostupan za sve proizvode koje prodajemo, no uglavnom je dostupan za one odjevne predmete za čiju je kupovinu potrebno više informacija.

4. Vodič za veličine u kojem možete pronaći nekoliko različitih mjera za sve dostupne veličine.

5. Odabir veličina u kojem možete pronaći sve dostupne veličine određenog odjevnog predmeta.

Većina kupaca pronalazi sve informacije koje su im potrebne u ranije navedenim izvorima, provjerite nalazite li tamo informacije koje tražite. Ako imate neko posebno pitanje u vezi s proizvodom čiji odgovor ne možete pronaći u ranije navedenim izvorima informacija o proizvodu, kontaktirajte nas klikom na donju poveznicu.

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje? Kliknite ovdje i kontaktirajte korisničku podršku!

Hoće li se odjevni predmet koji sam kupio od vas skupiti kad ga operem?

Ovo je uvijek škakljivo pitanje i ne postoji općeniti odgovor koji bi se odnosio na SVU odjeću koju prodajemo. Neki proizvođači navode na deklaraciji da je moguće malo skupljanje, drugi ne navode. Ono što možemo reći je da je 1. SVA odjeća koju prodajemo prethodno oprana tijekom nekog trenutka procesa proizvodnje i 2. nikada nismo imali pritužbi na odjeću koja se skuplja.

Ne pronalazim odgovor na moje pitanje, kako vas mogu kontaktirati?

Najbrži način na koji ćete dobiti odgovor na vape pitanje je da odaberete ispravnu temu i ispravno pitanje u ovim izbornicima. U većini slučajeva odgovor ćete dobiti odmah, bez da čekate da vam odgovori naš tim za korisničku podršku. Ako na vaše pitanje nema odgovora među temama i pitanjima u ovim izbornicima, najbolje bi bilo da odaberete pitanje koje je najsličnije vašem pitanju i kontaktirate nas putem obrasca ispod tog pitanja. Tada ćemo vam moći brže odgovoriti jer je pitanje ispravno kategorizirano u našem sustavu korisničke podrške.

Napominjemo da ne nudimo korisničku podršku putem telefona.

Upišite vaše pitanje što je moguće preciznije, uključite što više informacija kao što su broj narudžbe, kod za praćenje itd.

 

 

 

Proizvod je dodan u vašu košaricu

Idite na blagajnuNastavite s kupovinom
Proizvodi